Swedbank
Under 200 år har vi på Swedbank gjort det möjligt för människor, företag och samhällen att växa. Det hade vi inte kunnat uppnå utan att samtidigt se till att de människor, företag och samhällen vi samarbetar med kan känna sig trygga i varje steg.
Swedbank Organisationskunder
Är ett affärsområde inom Swedbank som driver kundaffärer med svenska rikstäckande organisationer, dess bolag och intressesfärer. Vårt uppdrag är att bibehålla och utveckla bankens affärsrelationer med dessa
kundgrupper. Med bred bransch- och kundkännedom skapar vi långsiktiga och starka kundrelationer. Vi är idag totalt 13 medarbetare med god och bred branschkunskap och god
kundkännedom. Vi erbjuder kundanpassade finansiella tjänster och arbetar i närasamverkan tillsammans med våra lokalkontor. Vi skapar mervärde för dig som kund och
har en tillgänglighet med 24 timmar. Kundansvariga, kundstöd arbetar tillsammans i kundteam.
Swedbank PAY
En ny plattform för betalningar
Nu när allt mer handel flyttar online så samlar vi kortinlösen samt terminal- och onlinebetalningar under namnet Swedbank Pay, och värnar givetvis om att fortsätta ge både köpare och säljare samma trygghet som vi alltid gjort. Det betyder bland annat att vi är ansvarsfulla när vi erbjuder kunder flexibla betalningssätt och exempelvis inte uppmuntrar dem att ta krediter i första taget. Givetvis behandlar vi även information på ett säkert sätt och lägger stor vikt på transparanta och tydliga villkor.