Uniguide

Vår ambition är att erbjuda marknadens absolut bästa kundtjänst. Det ska vi göra genom vårt unika sätt att förena tekniskt kunnande och innovation med högsta möjliga känsla för service.

Vi är stolta över att varje dag få förvalta våra kunders förtroende, genom att i varje dialog bemöta givare, medlemmar och andra kontakter med värdighet, respekt och omtanke – så att mötet med den organisation vi representerar blir personligt, professionellt och ödmjukt. Vi är ingen traditionell svarstjänst– utan en kommunikationspartner för insamlings- och medlemsorganisationer att växa med.

Uniguides system och teknikvana är mycket stor. Vi har mångårig erfarenhet av att arbeta i flertalet marknadsledande system och IT-miljöer. Vid sida om vanan att arbeta i externa system, agerar Uniguide system- och teknikleverantör åt flertalet uppdragsgivare. På tekniksidan har vi en egen avdelning som utvecklar, förvaltar och konsulterar.

Vår erfarenhet av att arbete med uppdragsgivare inom ideell sektor har ofta lett till att vi engageras som konsulter och projektledare. För oss är detta ett kvitto på kundnöjdheten och våra tjänsters höga kvalitet.

Läs mer om Uniguide här.