Höjd givarkonvertering, fler nya givare och ökad lojalitet med Swish

Adoveo och några medlemsorganisationer kommer att visa hur ni skapar en högre konvertering hos era givare, får in nya givare och engagerar lojala givare för att öka insamlingen. Sofia Norén från Swish delar med sig av de senaste insikterna.

Tillsammans med några av våra kunder så som Bröstcancerförbundet, Naturskyddsföreningen, Amnesty, Räddningsmissionen, Cancerfonden m.fl visas spännande case.

Att starta med Adoveos smidiga verktyg där man bland annat kan arbeta med med privat insamling, ambassadörer, F2F, telemarkating och företagssamarbete är otroligt effektfullt. Det är en enkel process att sätta upp och man kan sedan starta direkt. Detta blir ett plug-in komplement till era befintliga system som skapar stor effektivitet via Swish-Handel som är mer kraftfullt än Swish-Företag.

Vi har stor kunskap om hur ni på effektivast sätt når igenom bruset och skapar resultat. Vi ser fram emot att dela med oss av våra skarpa case och erfaranheter.

Tillsammans ska vi öka era insamlade donationer!