Leverantörsfrukost: Kivra för insamlingsorganisationer

2,5 miljoner givare får post i Kivra
Nu lanseras Kivra för insamlingsorganisationer. Kivra är en snabbt växande kanal för kommunikation, men ny som alternativ för insamlingsorganisationer. Kivra har idag över 2,5 miljoner användare och anslutningstakten är hög. Fler och fler väljer att ta emot sina brev i en digital brevlåda. Kivra blir därför ett bra och kostnadseffektivt alternativ till både fysisk kommunikation och annan digital kommunikation.

21 Grams och Åtta.45 Tryckeri, presenterar hur du gör för att distribuera brev med Kivra, design av dokument och hur tekniken fungerar. De visar också verktyget där du själv kan administrera dina brev till så väl Kivra och andra digitala kanaler som fysiska brev samt berättar hur regelverk ser ut för moms vid digitala utskick.

Tillsammans med Kivra, 21 Grams och Åtta.45 Tryckeri presenterar vi morgondagens kommunikation. Under frukosten får du möjligheten att lyssna till och ställa frågor till:
Emelie Kagstedt, Kivra
Stefan Blomqvist, 21 Grams
Anders Näslund, Åtta.45 Tryckeri