Hur skapar du effektiv marknadsföring utan 3:e parts cookies, och hur vet du att den faktiskt fungerar?

Digital marknadsföring står inför sin största utmaning sedan Internet skapades. I över 20 år har cookies använts för att spåra och styra marknadsföring, men nu är det över. Alla marknadsföringsplattformar på jorden bygger på 3:e parts cookies så hur kommer detta att påverka er? Och vad kan man göra istället? 

Martin kommer att tala om teknikskiftet, hur det kommer att påverka digital marknadsföring och dessutom ge lite konkreta tips på vad man kan göra för aktiviteter som inte bygger på dessa cookies.  

Seminariet kommer att vara uppdelat i fem huvudsakliga delar:
Målgruppsstyrning utan 3:e parets cookies
Re-targeting utan 3:e parts cookies
Mätning och uppföljning utan 3:e parts cookies
Vad är det som händer och hur ser utvecklingen ut?
Konkreta tips på hur man kan jobba utan 3:e parts cookies 

Detta seminarium är till för marknadsförare och analytiker samt CRM-specialister. 
Efter detta seminarium kommer man att ha en god förståelse för hur 3:e parts cookiens försvinnande kommer att påverka digital marknadsföring och hur man kommer at behöva agera framåt för att bibehålla ROI:n på sina aktiviteter. Man kommer även att få en god förståelse för hur man kan utnyttja sitt eget 1:a parts data (kunddata) för att stötta sin marknadsföring och använda den i uppföljningen av annonseringen.

Talare: Martin Bergqvist, VD och grundare av Brain Nordic
Rum: 351